5 Aralık 2016 Pazartesi

Sarı Buluttan Dökülen Yağmur Müjdeledi

Sual
Neden
Karanlık gece
Gönül telime değme gitsin
Sevme benden başka bir günahı
Sarıl bileklerime
Uçurumdayım
Bu yük bana hayli ağır
Belki bir gün bambaşka bir sabaha uyanırız Belki umutlanırız devrim çocukları gibi
Çocuk gibi
Öyle ya
Belki hala mümkündür insanca yaşamak
Umut etmek doyasıya
Ve dudakların kanayana kadar sevişmek
Ölümden bir kadınla
Her gün parça parça edip kitapları
Doğruları yakıp
Hakikati yok edeceğini zannetmek
Annemden öğrendim
Kadın dediğin adam eder çocuğu
Hatta bazen koca yaşında
Bazen cümle kuramazsın
Boğazındaki düğümle verdiğin savaşta
Tek kelime yeterdi oysa
Umut
Hasret kaldım duymaya


Sokaklara çıkarız bir gün
Özgürlüğün tadını çıkarmak için
İç çekip bir yarın ısmarlarız
Yol arkadaşlarımıza bakıp
Minnet bağışlarız
Yüzlerini kan revan bir savaş alanından ayırıp
Bir gün soyunursa  herkes maskesini
Ancak o gün kabulümdür
Ancak o gün
Yakabilir tanrı beni

21 yorum:

  1. Of oğlum. Yakıyor dizelerin. Nasıl bir duygu selidir bu önüne set vurulamaz, yüreği derinden sarsan. İyi ki gördüm. Kalemin durmasın oğlum. Sevgiler, sevgiler oğluma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoğun duygular içinde yazdım ablam. Ve iyi ki de yazmışım. Çok teşekkür ederim ablam sevgi ve saygılarımla :)

      Sil
  2. Ah o maske yok mu o maske?İndirdiğimizde her şey gün yüzüne çıkacak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gün yüzüne çıkacak her şey..

      Sil
  3. Kalemine sağlık Emre. Bana da bir yarın ısmarlar mısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ismarlamaz olur muyum hiç ?

      Sil
  4. Keyifle okutturuyor kendini dizeler :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim... https://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. İnsanca yaşamak umudu, özgür olduğumuzu sanıp olamayışımız, maskeler ardında saklanışlar... Yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Herkes maskelerini bir soyunabilse gerçekten de başka bir sabaha uyanabileceğiz belki de Emre. Devrim çocukları ne güzel bir benzetme yüreğine sağlık gerçekten çok beğendim. Kalemin şenlendirmiş yine ortalığı :). Sen ve kalemin sevgiyle kalın.

      Sil
    3. Merhaba Zehra Hanım :) sizin yorumunuzu görmek mutlu etti :) Belki de uyanabileceğiz başka bir sabaha :) sevgi ve saygılarımla:)

      Sil
    4. :)) senin şiirlerini okumak da beni mutlu ediyor Emre yüreğine sağlık. Uzun zamandır uğrayamadığımın farkındayım ama bu şiirlerini unuttuğum için değil tabii ki :(. Bu ara hiçbir yere yetişememekten kaynaklanıyor :). Bloğuma da yeterli zaman ayıramıyorum zaten belki farketmişsindir :( Ama ablalıktan hanımlığa geçiş biraz düşündürdü beni :)). O kadar uzun zaman oldumu gerçekten bloğuna uğramayışım :). İnan bilinçli değil kusuruma bakma lütfen :)

      Sil
  8. Fark etmez olur muyum ben de pek yazamıyorum bu aralar:( Sizin ben de yeriniz baki her daim bir ablasınız :) Size saygı duyuyorum bundan hanım demeyi tercih ettim :) yanlış anlamayın :) samimiyetiniz aradan zaman geçse de değişmiyor çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  9. Okudukça yorum yapmalıyım diyorum sonra bu muhteşem dizeleri anlatabilecek ne tür bir yorum yapabilirim diye soruyorum kendime. Kalemine sağlık. Böyle anlamlı ve hissedebildiğim dizeler okumayalı çok oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah çok teşekkür ederim böyle içten yorumlar görmek,beni yazmaya sevk ediyor. Bu güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim.

      Sil
  10. Aslında bir çok mısra kaliteli sözler içeriyor. Mısraların yerleşim düzeni doğal akışı inişli çıkışlı yapsa da beğendim En azından ben öyle hissettim yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam da dediğiniz gibi inişli çıkışlı. Ruhumdaki değişimlerin yansıması. Çok teşekkür ederim yorumunuz için.

      Sil