19 Ocak 2017 Perşembe

SATIRARASI MİM#3



Merhabalar:)
Uzun zaman oldu gerçekten de. Okul ve birkaç özel koşuşturma içinde pek sizlerle olamadım.
Burası benim için emek kokuyor. Eminim her blogger için blogu öyledir. Lafı çok uzatmadan daha önce seri halinde devam etmesine karar verdiğim mim yazılarımı okumayanlar için aşağıda link halinde bırakacağım. Artık blogumun bir parçası olmuş SATIRARASI MİM serisinin üçüncüsüne geçiyorum. 

1-) Bugüne kadar bloguna gelmiş, seni en çok etkileyen (hayal kırıklığına uğratan ya da çok mutlu eden) yorumu paylaşır mısın ?
Ben yorum sahiplerine minnetimi ileterek birkaç tanesini yazacağım :) 

"Kelimeleri öyle bir kullanıyorsun ki okuduğum an farklı hissediyorum, farklı düşünüyorum. Yazdıkların beni eskiye götürüyor içimin titrediği günlere... Düşünmeden, içimden geldiğince, duyguların benden kağıtlara aktığı günlere... 
 İyi ki tekrar bu duyguları hissettiriyorsun.
İyi ki burdasın ve yazıyorsun. 
İyi ki varsın..." Blog yazmak böyle bir yorum alınca bir başka güzel oldu benim için. Yorum sahibi "Ben Bir Deli Çocuk"

"Yaşamla ölüm arasında uzun bir yoldur yasam; sona geldiğinde ne kadar da kısa olduğu anlaşılan... Yasama çok daha fazla sevgi sigdirmaliyiz." Yorum sahibi " Mustafa Sönmez"

"Bir kaç satıra yüklenmiş onca duygu. İşte senin farkın bu Emre. Sevgiler oğlum :)" Yorum sahibi " Ece Evren"
Daha birçok yorum var fakat bloguma aldığım ilk yorum ile birlikte bu soruyu geçeceğim :)

   "Yüreğinize sağlık çok güzel" Yorum sahibi "Berika'nın Günlüğü"


2-) Okuduğunda seni günlerce etkisi altına alan kitap var mı ? Varsa hangisidir?  
   
Evet var tabi ki :) Çok sevdiğim bir yazar olan Jack London'dan "Martin Eden".
                       
3-)   Hayatında dönüm noktası olduğuna inandığın bir gün,an ya da yıl var mı ?   

Var. Pek tatlı bir an değil açıkçası. Ölümü hissettiğim an var. Ardından geçirdiğim haftalar ve o yıl hayatımın dönüm noktası. Eğer o yıl ayakta duramasaydım bugün bunları yazamazdım sizlere.

GÖRSELİN KULLANILMASI ZORUNLUDUR. LÜTFEN HASSASİYET GÖSTERİP SİZ DE BUNU BELİRTİN.
Yine hiç tanımadığım uğramadığım bloglara kadar ulaşır ımarım bu mim  de :) Umarım bu kez insanlar "Neymiş ya bu satır arası ? " derler ve buraya gelirler :)      Böyle böyle keşfederiz umarım birbirimizi:) Sorular ve cevapları kısa,lütfen katılın ve beni haberdar edin:) Sevgiler :)





12 yorum:

  1. Oğlum mim yapmış :)) Sevindim Emre'm, sevgili oğlum. Yarın ilk işim hazırlamak olacak. Sorular çok iyi... Hoşumuza giden yorumları hatırlarız ama yine bir gözden geçirmeli. Ben mim olayını seviyorum. Emeğine sağlık. Sevgilerimle oğlum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam merhaba :) Bir geri dönüş yapmış olurum bu vesileyle hem :) Çok teşekkür ederim ablam :)

      Sil
  2. Amaninnnnn mimlenmişim :) Çok fazla sorumluluk hissediyorum mimlenince.Geciktirmeden yazayım hemen :) Teşekkürler Emreciğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorumluluk sahibi bir insansınız o yüzden içim rahat :) Çok teşekkür ederim bekliyorum merakla :)

      Sil
  3. Şu Martin Eden'i bir türlü okumak kısmet olmadı. Kardeşim sen bu mim işini güzel yapıyorsun devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bir gün okuyabilirsin abiciğim :) Çok etkileyici bir kitap çünkü :) Teşekkür ederim abiciğim mim serisini devam ettirmeye çalışacağım :)

      Sil
  4. Merhaba, ben de bana bıraktığınız nazik yorumda mimi sizin başlattığınızı öğrenip geldim:) Martin Eden'i çok uzun yıllar önce okumuştum ama hakikaten çok etkileyeci bir kitaptı, çok da sürükleyici olduğunu hatırlıyorum. Tek üzüntüm sonu acıklı bitmişti.

    Mimle ilgili görselli kullanma uyarınızı ilk sizde görüyorum, kusura bakmayın, yanlış anlamayın mutlaka bir bildiğiniz vardır, ben kimseyi mimlemedim çünkü kendilerini zorunlu, mecbur hissetsinler istemedim umarım kusura bakmazsınız...anlayışla karşılarsınız.
    Sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar buralara kadar geldiğiniz için teşekkür ederim:) Evet Martin Eden gerçekten harika bir kitap. Görsel konusu ise bu işin biraz çetrefilli tarafı. Çoğu insan mimi kimin başlattığını dahi bilmiyor ya da mim için fotoğraf bulmak zor oluyor insanlara hem onlara hem de mimi başlatana kolaylık oluyor aslında :) Sevgilerimle:)

      Sil
  5. Emre kardeşim, hasta olunca bir yorumunuzu geç cevap verdim. Anca gelebildim. Burada yazdıklarınızı sanki hissetmişim de cevabınıza öyle yorum yapıp gelmiş gibi hissettim. Gerçekten herkes bir şeyler yapıyorlar. Lakin hepsi günlük, haftalıklar arasında kaldığını blog dünyasında hep görüyorum.

    Sizin miminize sahip çıkmanız benim için değerlidir. Mimi yapmasını çok sevmesem de bir sorumluluk verildi mi en iyi şekilde yapmak isterim. Ben hem sizin görselinizi paylaştım hem de kendi görselleri mi yapmıştım. Tabi o zaman tam bilmiyordum. Görselinizi koymanızı rica ettiğinizi bilmiyordum. Bir de mim olayı sıcak bakmadığım için hiç kimseye mimlemedim. Umarım anlayışla karşılarsınız. Emre kardeşim,yapmış olduğunuz şeyin arkasında durmanız ve farklı bir bakış açısıyla mimi sürdürmeye çalıştığınız için tebrik ederim. Başarılarınızın devamını dilerim. Mümkün oldukça takip etmeye çalışacağım.
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Yorumunuzdan ne denli sıcak kanlı ve medeni olduğunuz ortada. Çok teşekkür ederim. Kendimce blogumda bir şeyler yapmaya çalışıyorum ve sizin gibi insanlara denk geldikçe mutlu oluyorum. Her şey için çok teşekkür ederim. Sevgilerimle.

      Sil
  6. Emre merhaba,kusura bakma inan vakitsizlikten girip yorum yazamıyorum. Beni de mimlemişsin çok teşekkür ediyorum arkadaşım.Kitap önerini dikkate aldım okumayı düşünüyorum.Saygılarımla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah merhaba. Ben de öyleyim bu aralar gerçekten anlıyorum sizi :) çok teşekkür ederim sevgilerimle:)

      Sil