8 Ağustos 2017 Salı

İyi Hissettiğim Anlar

Önce çayı alıp dudağımın kenarına
Gökyüzüne dikerim öksüz bakışlarımı
Sessizdir gökyüzü
Bir sürü sır saklar
Gamlıdır gökyüzü
Deniz ne ise
Gökyüzü de odur
Sırdaştır
Dosttur
Ay vardır
Denizdeki hiçbir şeye benzemez
İzlerim
İçimi huzur kaplar
Ben gökyüzüne bakarım iyi olmak isteyince
Bir de müzik açık olur mutlaka
Bu bir keyif değil
Öyle olsaydı daha farklı olurdum
Şiir yazıyor olmazdım
Ama bu gece
En güzel tarafını seçtim insanlığımın
Duygularımı özgür bıraktım
En az gökyüzü kadar keder dolu yüreğimi
Avuçlarımın arasına alıp yüzüme sürdüm
Üzgünüm
Bana iyi gelen şeyleri
Bir başkasından bekledim
Ben çok üzdüm kendimi
Bunun yok bir özrü

Yıldızlar ne de çok
Ama sohbet etmiyorlar birbirleriyle
Çünkü kapkaranlıktır gökyüzü
Dedim ya
Bir ay vardır
Aydınlatır
Ama yıldızlara yetmez
Yetemez işte
Ben de yetemedim insanlara
Kendime de öyle
O halde göğe bakalım
Bu şiir tekil ama
Ben göğe bakayım
Siz insanların yüzlerine
Huzur bulduğunuz her neyse ona bakın
Ben her gece olduğu gibi
Göğe bakayım
Gökyüzüne

Ay uzanırken dizimde
Saçlarını okşuyorum



28 yorum:

  1. Bir yudum çay eşliğinde gökyüzünün derinliklerine dalmak... Ne güzel.. Yüreğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıkça yapıyorum bunu, bana hayli huzur veriyor . Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Çok çok beğendim, kaleminize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Kaleminize emeğinize sağlıkkk,... keşif etkinliğinden geldim bende beklerim sizi sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim efenim:) hoş geldiniz. Sevgiler.

      Sil
  4. Ben denize bakıyorum.. iniyorum sahile bir çay söylüyorum akışına bakıyorum derdimi paylaşıyorum....Ne bileyim iyi geliyor deniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz sırdaşımdır benim. O da gamlıdır. Nice dert taşır da sesini çıkarmaz.

      Sil
  5. Çok güzel bir siir. Fulyanin kesif etkinliginden geliyorum her iki blogumla takipteyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz efenim. Teşekkür ederim .

      Sil
  6. En çok da kendini üzmek. Aradaki her türlü mesafeler seni anlamama engel değil. Kendimizi bulup, ona iyi davranmak lazım, yapamadığım, en çok da seni bunun için anladığım. Ben de gökyüzüne bakmayı tercih ederim. Ay yıldızları da bizi de aydınlatmasa da karanlığın sesi ilaç gibidir. Sevgilerimle oğlum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni anladığını hissediyorum ablam. Hislerim genelde yanıltmaz beni. Evet doğru dedin karanlığın sesi ilaç gibidir. Ama ya konuşmayı tercih etmiyorsa ? O zaman napıcaz ablam?

      Sil
    2. Elbet bir gün sesini duyarız. Gönül gözümüz açık bizim. Ayın bugünlerde başı sıkışık biraz :) Güneş tutulmaya hazırlanıyor. Burada sürekli yer sallanıyor ama korkmuyorum, çocukları da rahatlatıyorum. Ölüm bazen sevimli geliyor bana. Kandırmasa bari, bu günleri fırsat bilip de yüklenmese Emre oğlum. Sevgilerimle yavrum.

      Sil
    3. Ölümün sevimli bir yanı yok ablam güven bana sen. Kendine dikkat et . Sevgilerimle ablacığım.

      Sil
  7. Bir defa dağda ürün beklerken, sırt üstü yatıp yıldızlara baktığımda gecenin bir vaktinde, o kadar huzur dolmuştu ki içimde, çok şaşırmıştım ve anlayamamıştım ne olduğunu. Zaman zaman aynı şeyi yapmak isteği uyanırdı, şiirinizi okuyunca depreşti yine aynı istek. kaleminize yüreğinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O ne güzel bir huzurdur bilirim. Yalnızca gökyüzü ve siz kalırsınız o an. Her şey anlamını yitirir. Huzur dolar içinize. Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için efenim :)

      Sil
  8. Huzuru gökyüzünde aramak yeryüzünde aramaktan çok daha akıllıca oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru. Çünkü huzuru bulmak daha olası oluyor .

      Sil
  9. "Deniz ne ise
    Gökyüzü de odur
    Sırdaştır
    Dosttur
    Ay vardır"

    Ne güzel demişsin dost, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim. Ama öyle değil midir?
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Göğe baktiran şair Turgut Uyar'dan sonra bu şiir de haz verdi... teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turgut Uyar'ın ardı sıra takılıp gidiyorum. Ayak izlerini takip ediyorum onun. Çok mutlu etti beni böyle düşünmeniz. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  11. Arada saçmalamak lazım blogunu keşif etkinliğinden geliyorum, ve sizi takibe aldım. bende beklerim, sevgiler...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  12. Yıldızlara bakmak, gökyüzüne bakmak bana da kendimi çok iyi hissettiriyor, çok beğendim, eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Huzur kaynağı resmen :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  13. Şiir okumayı zaten çok severim,içten ve özgür bir şekilde yazılmış bu güzel şiiri okurken içim titredi.. Keşif etkinliğinde gördüm blogunuzu bundan sonra takipteyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için 😌

      Sil